همه چیز در مورد خواص و تاثیر آلو خشک برای یبوست در بارداری

آلو خشک برای یبوست ، آلو خشک یبوست ، آلو خشک برای یبوست , خواص آلو خشک برای یبوست , تاثیر خوردن آلو خشک در بارداری , آیا آلو خشک برای یبوست خوب است , خواص خوردن آلو خشک برای درمان یبوست و بارداری

آلو خشک و یبوست ، آلو خشک یبوست ، آلو خشک برای یبوست , خواص آلو خشک برای یبوست

خواص آلو برای درمان یبوست مورد توجه همه افراد است . با خوردن آلو بیماری کبد را درمان کنید . یکی از خواص آلو دفع کردن اوره و اسید اوریک است . همچنین چربی خون را پایین میاورد . آلو اعصاب را تسکین میدهد و ارامشبخش است . شاید شنیده باشید که آلو ملین خوبی است و یبوست را درمان میکند .

آلو خشک برای یبوست

این میوه کم و بیش در مناطق مختلف پرورش می یابد که دارای انواع مختلفی مثل : آلو بخارا ، آلو زرد ، آلو سیاه ، آلوچه و … می باشد و در تهیه غذاهای مختلفی مثل : مرغ ، کوفته ،خورشت به ، خورشت سیب ، خورشت اسفناج و فسنجان بکار می رود. آلو دارای خواص درمانی چون ضد یبوست ، برطرف کننده تب ، صفرا ، خشکی مزاج و غلظت خون است.

خواص آلو خشک برای یبوست

* آلوی سیاه حرارت درونی بدن را فرو می نشاند.

* آلو حالت تهوع را از بین می برد. از این رو افرادی که به حالت تهوع و سرگیجه مبتلا می باشند ، بهتر است روزانه چند عدد آلو بمکند.

* آلو ضد تب و سردردهای صفراوی است.

* آلو طبیعتی سرد دارد ، پس برای افراد گرم مزاج مناسب است.

* آلوی سیاه در مبتلایان به خارش بدن مانند خارش پشت، زیربغل ، گردن ، شانه مؤثر است.

طبیعی ترین، بهترین، و بی خطرترین راه معالجه یبوست و بواسیر ، استفاده از اشکال مختلف آلو و آلوی خشک است که باید آن را به شکل پخته یا خیس کرده مصرف کنند.

آلو خشک و یبوست ، آلو خشک یبوست ، آلو خشک برای یبوست , خواص آلو خشک برای یبوست

آلوی خشک شده بخورید تا خونتان طبیعی شود و درهای مهلکتان از بین برود . از خوص آلو میتوان به رفع خارش بدن ، تقویت اعمال کلیه ها و رفع یبوست، کشندگی کرم هضم غذا ، رفع سوء هاضمه و تقویت اعصاب ارام بخش، محرک دستگاه تغذیه ،  رفع حرارت طبع و مسکن حرارت دل اشاره کرد .

آلو خشک یبوست

* آلو تقویت کننده و تنظیم کننده دستگاه هاضمه است .

* خوردن آلوی تازه یا پخته و یا کمپوت آلو برای درمان بیماران مبتلا به روماتیسم ، نقرس و تصلب شرائین مفید است.

* مصرف آلو به صورت پخته برای افراد ضعیف و مسن بهتر است، زیرا آلوی خام دیرهضم می شود.

* آلو در معالجه کم خونی ، ضعف و ناتوانی و خستگی جسمی مفید است.

* آلو سرشار از ویتامین های A و C ، کربوهیدرات ( مواد نشاسته ای )، آهن ، کلسیم و سایر املاح می باشد.

* آلوی خشک برای مبتلایان به سوء هاضمه بسیار مفید است.

آلو خشک و یبوست ، آلو خشک یبوست ، آلو خشک برای یبوست , خواص آلو خشک برای یبوست

میوه آلو دارای منیزیم – پتاسیم و اهن و همچنین ویتامین‌های E ،C و پیش ساز ویتامین A می باشد که از پیری جلوگیری میکند و سبب شادی و جوانی شما می شود . مصرف الوی خشک کلسترول شما را پایین می اورد . همچنین الوخشک دارای عنصر بور کمیاب است که به همراه کلسیم و ویتامین D موجود در آن از استخوان‌ها محافظت کرده و مانع از بروز پوکی استخوان می‌شود

آلو خشک برای یبوست

* برگه آلو، بهترین ضد سم می باشد.

* برگه آلو، دستگاه هاضمه را در بدن تنظیم می نماید.

* غنی از منیزیم ، سدیم ، فسفر و پتاسیم است.

* به مقدار کافی فیبر غذایی را برای بدن تامین می کند.

* در حفظ سلامتی کبد موثر بوده و باعث سم زدایی از سیستم گوارشی می شود. همچنین در مبارزه با عفونت و تب های روده ای بسیار حائز اهمیت است.

* از آنجا که حاوی مقدار زیادی فسفر است، در افزایش قدرت فعالیت های ذهنی تاثیرگذار می باشد.

* نوشیدن آب آلو در دفع انگل های معده بسیار موثر می باشد.

آلو خشک و یبوست ، آلو خشک یبوست ، آلو خشک برای یبوست , خواص آلو خشک برای یبوست

برای خرد کردن سنگ مثانه از صمغ آلو ۶ بار یعنی هر ۳ ساعت یک حبه نیم گرمی در دهان بگذارید و بمکید .همچنین جهت درمان تصلب شرائین از خیس کرده آلو صبح ناشتا استفاده کنید. به گزارش آسان طب از خواص آلو میتوان به رفع بوی بد دهان ،رفع کهیر مفید ورفع جوش های عمیق پوستی اشاره کرد .

خواص آلو خشک برای یبوست

پژوهشگران معتقدند از آلو مى‏توان به عنوان ضدعفونى‏کننده غذا استفاده کرد. آلوى خشک خواص ضد میکروبى دارد که مى‏تواند خطر آلودگى گوشت را کم کند. افزودن آلو یا عصاره آن به گوشت قیمه شده، به میزان قابل توجهى از رشد میکروب ها جلوگیرى مى‏کند.هر چند ادویه نیز مى‏تواند نقش مشابهى ایفا کند، اما عصاره آلو طعم اندکى دارد و به همین دلیل طعم اصلى غذا را تغییر نمى‏دهد. افزودن 3 درصد عصاره آلو، بیش از 90 درصد مانع از رشد میکروب ها مى‏شود. آلو به دلیل کمک به مرطوب ماندن گوشت، کیفیت گوشتى را که دوباره گرم مى‏شود، بهبود مى‏بخشد.

آلو خشک برای یبوست