بازار کار

آموزشهای کاری آمو الله

بازار کار

آموزشهای کاری آمو الله

بایگانی

توصیف تب در کودکان

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

توصیف تب در کودکان

اکثر مادران با این صحنه مواجه شده اند: فرزند شما در اواسط شب با درد و رنج افتاده است و تب و سرش را با لمس پیشانی خود دیده اید. این لحظات برای مادرانی که به سختی فشار می آورند دشوار است زیرا نمی دانند چه باید بکنند. بسیاری از والدین تب را یک مورد خطرناک پیدا می کنند، اما کارشناسان معتقدند که در بسیاری از موارد تب تبعاتی جدی نیست. تب نشان دهنده شروع بیماری است و یکی از مهمترین علائم بیماری های ویروسی و عفونی مانند سرماخوردگی است. این امر رایج است که بچه ها تب را در کودکان داشته باشند، اگر آنها در مقابل آنها قرار نگیرند، خطرات کشنده ای خواهند داشت. اما چگونه می دانید اگر کودک شما تب را داشته باشد؟ بهترین راه برای فهمیدن تب کودک شما، از طریق پیش افتادن پیشانی اوست. اکثر متخصصان اطفال معتقدند که دمای طبیعی کودک سالم بین 36 تا 38 درجه سانتیگراد است. اگر دمای کودک بالاتر از 38 درجه سانتی گراد باشد، تب. اگر کودک کمتر از 3 ماه است، باید فورا به دکتر مراجعه کند. در این مقاله، ما در مورد یک وب سایت شجاع در مورد تب در کودکان صحبت می کنیم، امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.
تب است

برای درک درستی از تب، ابتدا باید به دنبال هیپوتالاموس باشید که مغز مغز است. این غده در وسط پایه مغز مانند یک ترموستات عمل می کند. با درک درستی از درجه حرارت بدن، ارگان پیامی را به سیستم عصبی انتقال می دهد و آنها را برای رسیدن به دمای مطلوب آماده می کند. دمای طبیعی بدن 37 درجه سانتیگراد است، اگر چه در برخی افراد درجه حرارت بدن بالاتر یا پایین تر است. دمای بدن نیز در طول روز متغیر است. در صبح آن کمی پایین تر و کمی بالاتر از شب است. هنگامی که یک ویروس به بدن و خون کودک وارد می شود، باعث تغییرات در خون و سلول های سفید خون و درجه حرارت بالا برای دفاع می شود. با این درک، هیپوتالاموس سیستم عصبی را برای افزایش دمای بدن ترتیب می دهد و دمای بدن می تواند از 38 تا 40 درجه باشد.
تب در کودکان و ارجاع به دکتر

شما بهتر می توانید تعیین کنید که آیا فرزند شما ناراحت است یا نه. بنابراین، اگر نگران هستید، پزشک خود را بدون در نظر گرفتن درجه حرارت بدن کودک خود ببینید. علاوه بر این، فمینیسم مقعدی تنها شاخص نگران کننده تب کودک نیست. سن و رفتار کودک نیز مهم است. تب در کودکان زیر 3 ماهه جدی تر است و تب بالا که مانع از بازی کردن و خوردن بچه ها می شود، خیلی جدی نیست. به یاد داشته باشید که بدن گرمتر از زمانی است که فقط بیدار است زمانی که کودک در حال کار است. یکی دیگر از نکته ها این است که چرخه طبیعی ترموستات داخلی بدن انسان به گونه ای است که دمای بدن انسان در طول شب و شب افزایش می یابد. با توجه به موارد فوق، شما باید در موارد زیر به دکتر مراجعه کنید: دمای دهانی بیش از 38 درجه سانتیگراد در یک کودک کمتر از سه ماه. دمای قدامی بالاتر از 38.3 درجه سانتیگراد در یک کودک سه ماه و بالاتر. علائم زیر ممکن است با تب ایجاد شود. نشانه های جدی بودن ممکن است دشوار باشد: از دست دادن اشتها، بی حوصلگی، بینایی پرده یا تار، و یا سایر تغییرات در ظاهر یا ظاهر کودک. لوبیا کوچک قرمز بنفش بر روی بدن که ظاهرا سفید نیست، زمانی که فشرده و یا نقاط بنفش است. عالی؛ هر دو این علائم می تواند نشانه عفونت باکتریایی جدی باشد. کودک نمیتواند اسپاسم غذا و آب را بلعید؛ این ممکن است نشانه ای از اپیگلوتیت باشد (epiglottis-epiglottis بخشی از حنجره است که از خوردن غذا در مری و دستگاه تنفسی جلوگیری می کند). Epiglottis باعث گلودرد می شود و می تواند زندگی کودک را به خطر بیندازد. حتی پس از تمیز کردن بینی، کودک نمی تواند نفس بکشد، که ممکن است نشانه ای از پنومونی یا آسم باشد. کودک به نظر می رسد پر سر و صدا و گیج، و بسیار تحریک پذیر و غیر طبیعی است. این علائم ممکن است نشانه های جدی عفونت ویروسی یا عفونت باکتریایی باشد. اگر در مورد ظاهر یا رفتار فرزندتان نگران هستید، مطمئن شوید که با پزشک خود مشورت کنید، صرفنظر از اینکه بالا بودن آن چیست یا نه. همچنین در نظر داشته باشید که تب فقط یک نشانه بیماری است. در صورت وجود علائم مانند سرفه و آسیب شنوایی (اگر مشکوک به آن هستید) یا استفراغ و اسهال، به پزشک خود بگویید، زیرا به او کمک می کند تا تشخیص دهد.

  • علیرضا فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی